Post Top Ad

Post Top Ad

Custom Search

Rabu, 21 November 2012

November 21, 2012

Cerpen Kerna Kau..

Salam ceria semua..
 Cerpen ni bersiri di dalam blog ini sebelum keluarnya cerpen Bibah Debab tu...
Rasanya ramai yang dah baca kot.
Sekarang saya upload kat ilham pula...
Jadi sesiapa yang tak baca lagi boleh baca kat ilham ek...

Cerpen kerna kau link

May be minggu depan baru update cerita kat sini ya...
Cerita apa?

Kena tunggu tu... Okeh?


Jumaat, 16 November 2012

November 16, 2012

Berubat Resdung...

Assalamualaikum w.b.t buat semua pembaca...

Macam nak tulis surat pulak dengan salam diberi ini.. Hehehehe...
Seminggu bercuti hampir tamat tapi yang sedihnya sikit pun saya tak dapat menulis. Orang lain bercuti pulun habis-habisan menamatkan mss yang tertangguh ni, tapi saya memang bercuti sakan. Hahaha...Bila lagi kan?

Oklah tak nak merepek panjang kat sini. Juz nak beritahu kawan-kawan yang bertanya tempat shima merawat resdung tu dalam entri yang lepas-lepas. Dukacita saya nak beritahu, tempat rawatan resdung Mak Su Timah telah ditutup atas sebab-sebab kesihatan. Mak Su dah tak berapa sihat. Jadi tak dapat saya nak share lagi. Maaf ya. Kita doakan mak su sihat kembali ya....